Deelannuleringen in Shopify

Updated by Tessa

In deze handleiding leggen we uit wat deelannuleringen in Shopify zijn en hoe deze worden verwerkt in GoedGepickt.

Wat zijn deelannuleringen in Shopify?

Een deelannulering is een annulering van een deel van een bestelling. Er staan bijvoorbeeld 2 producten in de bestelling en 1 ervan wordt geannuleerd door de klant.

Hoe worden deelannuleringen verwerkt in GoedGepickt?

Een deelannulering die in Shopify wordt gedaan, wordt automatisch doorgezet naar GoedGepickt. Hier hoef je niks voor te doen of in te stellen. In de bestellinggeschiedenis zie je duidelijk terug wat er precies is gebeurd.

Een deelannulering wordt alleen automatisch verwerkt mits de bestelling in GoedGepickt nog niet is verwerkt.

Vragen?

Nu weet je wat deelannuleringen in Shopify zijn en hoe deze worden verwerkt in GoedGepickt. Zijn er toch nog onduidelijkheden, heb je andere vragen of ideeën? Neem dan contact met ons op, wij helpen je graag!


Hoe vond je dit artikel?