Servicepunten Sendcloud handmatig ophalen
In deze handleiding leggen we uit hoe je servicepunten van Sendcloud handmatig opnieuw kunt ophalen.
Servicepunten Sendcloud
Omdat we de servicepunten vanuit Sendcloud importeren in plaats van direct uit de webshop, kan het even duren voor het servicepunt zichtbaar is in je bestelling in GoedGepickt. Soms merken we dat het ophalen van het servicepunt mislukt en daarom hebben we het ook mogelijk gemaakt om het servicepunt handmatig op te halen.
Hoe haal je de servicepunten opnieuw op?
Wanneer er gegevens missen in een bestelling, zal er vanzelf een melding zichtbaar worden bij de Verzendgegevens. Door op de knop Opnieuw controleren te drukken, haal je het servicepunt opnieuw op.
Vragen?
Nu weet je t hoe je servicepunten van Sendcloud handmatig opnieuw kunt ophalen. Zijn er toch nog onduidelijkheden, heb je andere vragen of ideeën? Neem dan contact met ons op, wij helpen je graag!