Lightspeed eCom - Servicepunten via Sendcloud komen niet door
Komen de servicepunten vanuit Lightspeed in combinatie met Sendcloud niet goed door in GoedGepickt? Controleer dan de instellingen van je Sendcloud koppeling in GoedGepickt.
Wat moet ik doen wanneer mijn servicepunten niet goed doorkomen in GoedGepickt?
Wanneer je een Lightspeed webshop in combinatie met Sendcloud hebt, controleer dan de volgende instelling in GoedGepickt: Ga naar Instellingen > Verzendproviders > selecteer jouw Sendcloud verzendprovider > Kijk onder de kop "Configuratie" en vul de instelling "Lightspeed integratie" in met jouw Lightspeed webshop.
Servicepunten Sendcloud handmatig ophalen
Het is mogelijk om Sendcloud servicepunten handmatig opnieuw op te halen wanneer ze niet goed zijn doorgekomen. Hoe je dit precies moet doen, kun je teruglezen in de volgende handleiding.
Vragen?
Heb je dit al goed ingesteld en komen de servicepunten nog niet in GoedGepickt? Neem dan contact met ons op, wij helpen je graag!