Lightspeed eCom - Servicepunten via Sendcloud komen niet door

Updated by Tessa

Komen de servicepunten vanuit Lightspeed in combinatie met Sendcloud niet goed door in GoedGepickt? Controleer dan de instellingen van je Sendcloud koppeling in GoedGepickt.

Wat moet ik doen wanneer mijn servicepunten niet goed doorkomen in GoedGepickt?

Wanneer je een Lightspeed webshop in combinatie met Sendcloud hebt, controleer dan de volgende instelling in GoedGepickt: Ga naar Instellingen > Verzendproviders > selecteer jouw Sendcloud verzendprovider > Kijk onder de kop "Configuratie" en vul de instelling "Lightspeed integratie" in met jouw Lightspeed webshop.

Omdat we de servicepunten vanuit Sendcloud moeten importeren in plaats van direct uit Lightspeed, kan het heel even duren voor het servicepunt zichtbaar is in je bestelling in GoedGepickt.

Servicepunten Sendcloud handmatig ophalen

Het is mogelijk om Sendcloud servicepunten handmatig opnieuw op te halen wanneer ze niet goed zijn doorgekomen. Hoe je dit precies moet doen, kun je teruglezen in de volgende handleiding.

Vragen?

Heb je dit al goed ingesteld en komen de servicepunten nog niet in GoedGepickt? Neem dan contact met ons op, wij helpen je graag!


Hoe vond je dit artikel?