Nieuwe ideeën voor retourfunctionaliteit in GoedGepickt

Updated by Stan

Inmiddels hebben we al veel nieuwe wensen beschreven staan, waar we in de toekomst aan gaan werken. Hieronder vind je een lijst met features die er nog niet zijn, maar wel bekend zijn bij ons:

Retourlabel downloaden

Als je handmatig een retour hebt aangemeld in GoedGepickt, maken we er ook een oplossing bij dat je direct een retour verzendlabel kan downloaden van jouw eigen vervoerder.

Zending informatie opslaan bij retour

Je kan hiermee zien welke retouren er onderweg zijn en als voordeel ook; je kan dan de barcode van het pakket scannen en direct de retour openen & verwerken.

Retouren uit platform importeren

Diverse platformen bieden aan om een retour aan te melden. Deze willen wij ophalen zodat deze automatisch in GoedGepickt komen en bij binnenkomst van de producten direct verwerkt kunnen worden.

Retouren uit Sendcloud importeren

Bij Sendcloud kunnen retouren online aangemeld worden. Deze zullen automatisch geïmporteerd en verwerkt worden.

Retour in verkoopplatform verwerken

De mogelijkheid bieden om een retour ook direct in het verkoopplatform te verwerken en automatisch de terugbetaling te verwerken. Acties die nu al bij het handmatig aanmaken van een retour in het verkoopplatform worden gedaan zullen dan ook worden gedaan (zoals een creditnota aanmaken in het boekhoudpakket).

Ideeën?

Heb je goede ideeën of suggesties? Dan horen we het graag! Hoe meer input we krijgen, hoe beter we de retouren module in GoedGepickt kunnen maken.


Hoe vond je dit artikel?