Verzendprovider is niet verbonden

Updated by Tessa

In deze handleiding leggen we uit wat je kunt doen wanneer je verzendprovider niet verbonden is.

Hoe kun je zien of je verzendprovider verbonden is?

Ga in GoedGepickt naar Instellingen > Verzendproviders en selecteer jouw verzendprovider. Onder de kop Gegevens kun je bij Verbonden zien of de verzendprovider verbonden is:

Mijn verzendprovider is niet verbonden, wat nu?

Wanneer de verzendprovider niet verbonden is, kun je via de Bekijk foutmelding knop zien welke foutmelding wij terugkrijgen vanuit de verzendprovider.

Wanneer je op deze knop klikt, verschijnt het volgende scherm met de foutmelding. Aan deze foutmelding kun je wellicht al het een en ander aflezen. In het volgende voorbeeld is de melding bijvoorbeeld Account onbekend en zou je de API sleutels na kunnen kijken of de SSO koppeling opnieuw proberen te maken .

Weet je niet wat de foutmelding betekent of hoe je deze op kunt lossen? Neem dan contact met ons op, wij helpen je graag! Om je snel verder te kunnen helpen, ontvangen we graag de volgende gegevens per mail:

  • Om welke verzendprovider gaat het?
  • Een screenshot van de foutmelding die je ontvangt
  • Wat heb je eventueel zelf al geprobeerd?

Mijn verzendprovider is verbonden, maar ik kan toch geen zendingen aanmaken

Staat er in GoedGepickt dat de verzendprovider is verbonden, maar kun je geen zendingen aanmaken? Dan willen we je vragen om via de verzendprovider zelf een zending aan te maken. Als dit ook niet lukt, dan is de verzendprovider de oorzaak en vragen wij om direct contact met hen op te nemen.

Krijg je een foutmelding te zien bij het aanmaken van de zending? Op onze helppagina hebben we per verzendprovider een veelvoorkomende fouten pagina. Wellicht staat de oplossing hier tussen.

Lukt het aanmaken bij de verzendprovider zelf wel en kun je een eventuele foutmelding niet oplossen; neem dan contact met ons op, wij helpen je graag! Om je snel verder te kunnen helpen, ontvangen we graag de volgende gegevens per mail:

  • Bestelnummer van bestelling waarbij je geen zending aan kunt maken.
  • Screenshot van de zending die je wel kunt aanmaken bij de verzendprovider

Vragen?

Nu weet je wat je kunt doen wanneer je verzendprovider niet verbonden is. Zijn er toch nog onduidelijkheden, heb je andere vragen of ideeën? Neem dan contact met ons op, wij helpen je graag!


Hoe vond je dit artikel?