Annuleringsverzoeken Bol automatisch bevestigen

Updated by Tessa

In deze handleiding leggen we uit hoe je in GoedGepickt kunt instellen dat annuleringsverzoeken in Bol automatisch worden geaccepteerd.

Annuleringsverzoeken in Bol

Wanneer een klant zijn bestelling in Bol wilt annuleren, dien je dit verzoek eerst te accepteren in Bol voor de bestelling daadwerkelijk wordt geannuleerd. In de tussentijd blijft de bestelling dus pickbaar in GoedGepickt. Je kunt in GoedGepickt echter instellen dat deze annuleringsverzoeken automatisch worden geaccepteerd, zodat je de bestellingen niet per ongeluk toch verstuurd.

Annuleringsverzoeken automatisch bevestigen

Om in GoedGepickt in te stellen dat de annuleringsverzoeken automatisch worden bevestigd stel je het volgende in:

  1. Ga in GoedGepickt naar Instellingen.
  2. Kies voor Webshops.
  3. Ga naar jouw Bol shop.
  4. Scroll naar de kop Koppeling webshop.
  5. Zet de instelling Annuleringsverzoeken automatisch bevestigen aan.

Vragen?

Nu weet je hoe je in GoedGepickt kunt instellen dat annuleringsverzoeken in Bol automatisch worden verwerkt. Zijn er toch nog onduidelijkheden, heb je andere vragen of ideeën? Neem dan contact met ons op, wij helpen je graag!?


Hoe vond je dit artikel?