Bol.com verzendprovider: veelvoorkomende foutmeldingen

Updated by Marleen

Krijg je wel eens een foutmelding (rood blok) na het aanmaken van een zending en weet je niet wat te doen? Hieronder leggen we de meest voorkomende foutmeldingen uit.

Veelvoorkomende foutmeldingen

"Geen verzendmethoden gevonden, mogelijk is deze bestelling al afgerond in bol.com. Klik hier om het nogmaals te proberen (Maximaal 1 keer per minuut)"

Deze foutmelding betekent dat er geen verzendmethoden beschikbaar zijn. Dit kan meerdere oorzaken hebben. Bijvoorbeeld:

  • De bestelling is al eerder is afgerond in bol; je kan maar 1 keer een verzendlabel aanmaken en daarna niet meer.
  • Een andere oorzaak kan zijn dat bol momenteel een storing heeft en daardoor geen verzendmethoden teruggeeft. Raadpleeg hiervoor onderstaande storingpagina's.

Storingspagina's

Er zijn 2 verschillende pagina's waarop bol communiceert over eventuele storingen;

- https://developers.bol.com/en/news/ (hier staan voornamelijk meldingen m.b.t. de API)

- https://partnerplatform.bol.com/nl/updates/?type=malfunction (hier staan algemene meldingen m.b.t. bol)

Vragen?

Zie je een foutmelding? Maak dan een screenshot en mail naar info@goedgepickt.nl. Dan zoeken wij het voor je uit en voegen het toe aan deze pagina.


Hoe vond je dit artikel?