Beperkingen MijnWebwinkel / MyOnlineStore

Updated 2 months ago by Stan Janssen

Er zijn beperkingen in de koppeling met MijnWebwinkel die op dit moment bekend bij ons zijn. Hieronder vind je deze.
  • Zending informatie kan niet worden doorgestuurd naar de Mijnwebwinkel bestelling. Er kan dus geen track&trace worden verstuurd naar MijnWebwinkel.
  • Indien je betalingen handmatig moet innen (bijv. bij Klarna achteraf betalen), dan dien je dit voor elke bestelling handmatig te doen in MijnWebwinkel. Er zijn geen plannen vanuit MijnWebwinkel om dit te kunnen automatiseren.
  • Ophaallocatie/Servicepunt van PostNL (& bijv dus ook MyParcel) welke gekozen is door de klant tijdens het afrekenproces, kunnen niet opgehaald worden door GoedGepickt. Hiervoor biedt Mijnwebwinkel geen oplossing in de API.
  • Betaalstatussen kunnen niet door GoedGepickt worden bijgewerkt.
  • Mijnwebwinkel scheidt voor-/achternaam niet van elkaar. Deze worden totaal in het achternaam-veld geplaatst. Hierdoor kan je, in de toekomst, Beste <achternaam> gebruiken. In het geval van Mijnwebwinkel wordt dan de voor- & achternaam daar getoond. Andere webshop platformen scheiden deze wel.
  • Mijnwebwinkel ondersteunt geen foto per variatie in de API. Hierdoor hebben alle variaties dezelfde afbeelding als het hoofdproduct.
  • Mijnwebwinkel heeft een maximum aantal verzoeken per webshop én per partner (GoedGepickt). Dit is een limiet dat opgelegd wordt door Mijnwebwinkel. Bij grote hoeveelheden bestellingen & voorraadmutaties, wordt dit limiet erg krap en kan het zijn dat je tijdelijk geen bestellingen binnenkrijgt of kan afronden. Mogelijk kan je hierdoor ook weleens zien dat je webshop als niet verbonden wordt getoond; ook op de 'Verbinding'-check krijgen we een 429 - too many requests foutmelding.

Mocht je vragen over eventuele beperkingen hebben, neem dan gerust contact met ons op. We zoeken graag met je uit of er eventueel ook andere beperkingen zijn in de koppeling.


Hoe vond je dit artikel?