Wanneer worden (nieuwe) producten geïmporteerd uit het verkoopplatform?
In dit artikel leggen we uit wanneer (nieuwe) producten worden geïmporteerd uit het verkoopplatform. Dit gebeurt automatisch en eventueel handmatig.
Automatisch in de nacht
Producten worden iedere nacht (tussen 02.00u en 07.00u) automatisch opgehaald uit het verkoopplatform. Hier hoef je niets voor te doen. Komt er eerder een bestelling binnen met een product dat nog niet in GoedGepickt staat dan wordt de informatie automatisch opgehaald.
Er worden enkel producten aangemaakt in GoedGepickt en nooit bijgewerkt. Indien je een product aanpast in jouw webshop, wordt dit niet direct aangepast in GoedGepickt. Indien je dat wel wilt, kan je dat doen zoals uitgelegd staat op deze pagina: Handmatig producten importeren vanaf webshop
Handmatige producten import starten
Je kunt ook handmatig de producten ophalen uit je webshop, bijvoorbeeld op het moment dat je nieuwe producten hebt aangemaakt in je verkoopplatform. Dit doe je door de stappen op deze pagina te volgen: Handmatig producten importeren vanaf webshop
Bij een verkoopbestelling
Op het moment dat een product voorkomt in een verkoopbestelling dat nog niet in GoedGepickt staat, wordt dit automatisch geïmporteerd in GoedGepickt. Dit wordt automatisch op de achtergrond verwerkt.
Vragen?
Nu weet je wanneer producten worden geïmporteerd in GoedGepickt, en dat je handmatig nieuwe producten kunt importeren of de data van bestaande producten vanaf je webshop kunt updaten. Zijn er toch nog onduidelijkheden, heb je andere vragen of ideeën? Neem dan contact met ons op. Wij helpen je graag!