Wat betekent 'onbekend product' achter een bestelregel in een bestelling?

Updated 3 months ago by Stan Janssen

In deze handleiding wordt uitgelegd wat een 'onbekend product' betekend in GoedGepickt.

Staat er een product in een verkoopbestelling met erachter vermeld: (Onbekend product)? Dan houdt dit in dat er een product aan de bestelling is toegevoegd vanuit de webshop, zonder een koppeling in GoedGepickt. Dit kan zich voordoen op het moment dat het product in de webshop geen productcode / SKU bevat.

In GoedGepickt tonen we deze onbekende producten wél, zodat hier actie op ondernomen kan worden. Het is per verkoopplatform verschillend of achteraf de SKU-code wel bij het product in de bestelling wordt geplaatst. Indien je de SKU-code hebt toegevoegd aan het product, kan je de bestelling opnieuw proberen te synchroniseren.

Het is noodzakelijk om elk product in het verkoopplatform een SKU-code te geven, zodat GoedGepickt hierdoor kan matchen welk product er aan de bestelling moet worden toegevoegd.

Een andere oorzaak kan zijn dat een product is verwijderd uit GoedGepickt nadat de bestelling geïmporteerd is door GoedGepickt, waardoor het product achteraf niet meer gevonden kan worden in de bestelling.

Vragen?

Neem gerust contact met ons op! Wij kijken graag met je mee. Stuur een e-mail met daarin toegevoegd screenshot van de bestelling in GoedGepickt, een screenshot van jouw bestelling in het verkoopplatform en van het product in jouw verkoopplatform.


Hoe vond je dit artikel?