Foutmelding: 'Bijwerken van status van bestelling mislukt' en / of 'Verkoopplatform niet bereikbaar'?
Zie je in jouw GoedGepickt-account een taak met de melding ‘Bijwerken van status van bestelling mislukt’ en daarbij de fout ‘Foutmelding vanuit het verkoopplatform: verkoopplatform niet bereikbaar’?
Dan betekent dit dat GoedGepickt de bestelling niet heeft kunnen afronden, omdat het verkoopplatform op dat moment niet bereikbaar was.
Wat is de oorzaak?
De foutmelding ontstaat meestal wanneer het verkoopplatform op het moment van synchronisatie (tijdelijk) geen of een trage reactie geeft. Dit kan bijvoorbeeld gebeuren als:
- het verkoopplatform of je webshop tijdelijk onbereikbaar was;
- er sprake was van onderhoud aan de server of het platform.
Wat kun je doen?
Probeer de taak handmatig opnieuw uit te voeren door op het ververs-icoon (de pijltjes) te klikken. GoedGepickt zal dan direct opnieuw proberen de bestelling af te ronden.
Blijft het probleem terugkomen? Neem dan gerust contact met ons op. We helpen je graag verder.
