Hoe gebruik je fulfilmenttickets in GoedGepickt?
- Wat zijn fulfilmenttickets in GoedGepickt?
- Hoe zet je fulfilmenttickets aan in GoedGepickt?
- Hoe gebruik je fulfilmenttickets in GoedGepickt?
In deze handleiding leggen we je uit hoe je fulfilmenttickets in GoedGepickt gebruikt.
Wat zijn fulfilmenttickets in GoedGepickt?
Fulfilmenttickets zijn tickets die aangemaakt kunnen worden door zowel de fulfilmentaanbieder als de fulfilmentklant. Dit is een makkelijke manier om met elkaar te communiceren, zonder dat je het GoedGepickt systeem of het fulfilmentportaal hoeft te verlaten. In deze handleiding leggen we uit hoe de fulfilmenttickets in GoedGepickt werken. Meer informatie over de werking van fulfilmenttickets in het fulfilmentportaal kun je terugvinden in deze handleiding.
Wanneer een ticket de status Open heeft, zie je in GoedGepickt naast het menuitem een bolletje met een cijfer welke verwijst naar het aantal tickets met de status open.

Hoe zet je fulfilmenttickets aan in GoedGepickt?
De ticketfunctionaliteit is een bèta functionaliteit en kan op dit moment alleen aangezet worden door GoedGepickt. We verzoeken je dan ook om contact met ons op te nemen als je de fulfilmenttickets wilt gebruiken.
Kun je per fulfilmentklant de tickets aan- of uitzetten?
Je kunt per fulfilmentklant aangeven of je wilt dat zij de ticketfunctionaliteit in hun fulfilmentportaal kunnen zien. Dit doe je als volgt:
- Navigeer in GoedGepickt naar Fulfilmentklanten.
- Selecteer de gewenste fulfilmentklant.
- Onder de kop Zichtbaar in fulfilmentportaal zie je direct of de tickets voor de betreffende klant al aanstaan. Als je dit wilt wijzigen, druk je bovenin de pagina op Bewerken.

- Zet vervolgens het schuifje bij Tickets naar wens aan of uit.

Hoe gebruik je fulfilmenttickets in GoedGepickt?
Zodra de functionaliteit aan staat en zichtbaar is voor de fulfilmentklant kun je de tickets als volgt gaan gebruiken:
Hoe maak je een nieuwe ticket aan?
Je kunt op verschillende manieren een fulfilmentticket aanmaken:
Via Tickets
- Navigeer in GoedGepickt naar Tickets.
- Druk bovenin het scherm op Ticket aanmaken.

- Vul de gevraagde gegevens naar wens in en druk op toevoegen om het ticket aan te maken.

Via een specifieke bestelling
- Ga naar de betreffende bestelling in GoedGepickt.
- Druk bovenin het scherm op Ticket toevoegen.

Via een specifieke retour
- Ga naar de betreffende retour in GoedGepickt.
- Druk bovenin het scherm op Ticket toevoegen.

Via een specifiek product
- Ga naar het betreffende product in GoedGepickt.
- Druk bovenin het scherm op Ticket toevoegen.

Via een specifieke Inkoopbestelling
- Ga naar de betreffende retour in GoedGepickt.
- Druk bovenin het scherm op Ticket toevoegen.

Via een specifieke zending
- Ga naar de betreffende retour in GoedGepickt.
- Druk bovenin het scherm op Ticket toevoegen.

Hoe wijzig je de status van een ticket?
Je kunt de status van een ticket wijzigen door in het ticket zelf rechtsbovenin het scherm op de huidige status te klikken en hier een andere status te selecteren.

Wat is het verschil tussen reageren en intern reageren?
Het verschil tussen reageren en intern reageren is dat bij reageren, de fulfilmentklant de reactie ook ziet. Bij intern reageren ziet de fulfilmentklant de reactie dus niet.
Vragen?
Nu weet je hoe je fulfilmenttickets in GoedGepickt gebruikt. Zijn er toch nog onduidelijkheden, heb je andere vragen of ideeën? Neem dan contact met ons op, wij helpen je graag!