Help! Mijn bestelling wordt niet automatisch afgerond in de webshop!
In deze handleiding leggen we uit wat de belangrijkste oorzaak is dat je bestelling niet automatisch wordt afgerond in de webshop, terwijl je dit wel hebt aangegeven in de instellingen.
Je bestelling is aangepast in GoedGepickt, maar niet in de webshop
In GoedGepickt kun je er in de instellingen van je webshop voor kiezen om bestellingen automatisch af te laten ronden in de webshop, wanneer deze worden afgerond in GoedGepickt. Dit staat standaard aan en scheelt je een hoop werk.

Om dit te kunnen doen moeten echter alle bestelregels uit GoedGepickt ook afgerond kunnen worden in de webshop. Dit kan dus problemen opleveren wanneer jij besluit je bestelling in GoedGepickt aan te passen en deze vervolgens weer af te ronden.
Stel:
Een klant plaatst een bestelling van 2 producten in de webshop. Nadat de bestelling binnen komt zie je dat één van de producten onjuist vermeld staat en doe je hiervoor handmatig een aanpassing, door een bestelregel in GoedGepickt te verwijderen en een andere bestelregel toe te voegen. Hierna kies je ervoor om de bestelling af te ronden in GoedGepickt.
Normaliter dient nu de bestelling in de webshop ook afgerond te worden. GoedGepickt kan echter 1 van de bestelregels niet meer vinden, waardoor deze in de webshop open blijft staan. Omdat niet alle bestelregels meer gelijk zijn zal de bestelling in de webshop dan ook open blijven staan.
En nu?
Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat je een bestelling nadat deze is binnengekomen nog handmatig aan dient te passen in GoedGepickt. Dit is geen enkel probleem. In deze gevallen dien je er echter altijd wel rekening mee te houden dat je de bestelling dan zelf na afronden in GoedGepickt even handmatig af dient te ronden in de webshop.
Vragen?
Nu weet je hoe je dient te handelen als je een bestelling in GoedGepickt handmatig aanpast. Zijn er toch nog onduidelijkheden, heb je andere vragen of ideeën? Neem dan contact met ons op, wij helpen je graag!