Inkoopbestelling e-mailvoorkeuren instellen

Updated 6 months ago by Marleen Triebel

In deze handleiding leggen we je uit hoe je jouw e-mailvoorkeuren voor de inkoopbestelling kan opslaan in GoedGepickt.

Ga naar Instellingen in het menu. Klik de bedrijfsinstellingen aan. Je komt dan op de bedrijfsinstellingen pagina. Als je naar beneden scrolt kom je bij Inkoopbestelling e-mailvoorkeuren uit. Hier stel je jouw voorkeuren in.

  • Antwoordadres: Antwoorden op een verzonden mail komen gewoonlijk terecht in het postvak IN van het e-mailadres waarvandaan de e-mail is verstuurd. Wil je reacties op een ander e-mailadres ontvangen? Dan kan je hier een antwoordadres invullen.
  • CC: Hierin kan je een e-mailadres zetten die de e-mail ook dienen te ontvangen.
  • BCC: Hierin kan je een e-mailadres zetten die de e-mail ook dienen te ontvangen zonder dat de ontvanger dit kan zien.
  • Onderwerp: Hier zet je het onderwerp in waar de e-mail over gaat.
  • Inhoud: Hierin kan je een standaard tekst plaatsen.
  • Vergeet daarna niet op opslaan te klikken.

Vragen?

Nu weet je hoe je jouw e-mailvoorkeuren voor de inkoopbestelling kan instellen in GoedGepickt. Zijn er toch nog onduidelijkheden, heb je andere vragen of ideeën? Neem dan contact met ons op, wij helpen je graag!


Hoe vond je dit artikel?