Fulfilment klant rapport
In deze handleiding leggen we uit wat het Fulfilment rapport is en hoe je dit gebruikt in GoedGepickt.
Wat is het fulfilment klant rapport?
Wanneer je in Goedgepickt gebruikmaakt van een fulfilment pakket, zie je bij Rapporten het Fulfilment klant rapport. In dit rapport kun je allerlei informatie terugvinden met betrekking tot je fulfilment klanten, zodat je dit bijvoorbeeld als hulpmiddel bij facturatie kunt gebruiken.
Hoe gebruik je het fulfilment klant rapport?
Bij het fulfilment klant rapport kies je eerst de fulfilment klant voor wie je het rapport wilt genereren. Ook kun je de gewenste periode ingeven. Vervolgens klik je op Rapport genereren om het rapport te genereren.
Wanneer het rapport gegenereert is, kun je middels de oranje knop Genereer export bovenin je scherm een Excel bestand genereren. Wanneer deze gegenereerd is, zie je op dezelfde plek de knop Download export om de export te downloaden.
Welke informatie kun je terugvinden in het fulfilment klant rapport?
In het rapport vind je de volgende informatie:
Hoe pas je de tarieven voor fulfilment klanten aan?
Om tarieven voor fulfilment klanten aan te passen of toe te voegen, ga je in GoedGepickt naar Instellingen en vervolgens naar Fulfilment tarieven.
Hier zie je een overzicht van de huidige tarieven als deze zijn ingesteld. Bovenin de pagina kun je op Bewerken drukken om de tarieven in te stellen of aan te passen.
Vragen?
Nu weet je wat het Fulfilment rapport is en hoe je dit gebruikt in GoedGepickt. Zijn er toch nog onduidelijkheden, heb je andere vragen of ideeën? Neem dan contact met ons op, wij helpen je graag!