Fulfilmentklant rapport

Updated by Marleen

In deze handleiding leggen we uit wat het fulfilmentklant rapport is en hoe je dit gebruikt in GoedGepickt.

Wat is het fulfilmentklant rapport?

Wanneer je in GoedGepickt gebruik maakt van een fulfilment pakket, zie je bij rapporten het fulfilmentklant rapport. In dit rapport kun je allerlei informatie terugvinden met betrekking tot de handelingen die zijn uitgevoerd in GoedGepickt voor specifieke fulfilment klanten. Dit kan bijvoorbeeld als hulpmiddel bij facturatie worden gebruikt.

Hoe gebruik je het fulfilmentklant rapport?

Via Instellingen > Rapporten > Fulfilmentklant rapport kom je op de pagina om het rapport te genereren.

In de filter kies je eerst de fulfilment klant voor wie je het rapport wilt genereren. Vervolgens kies je de gewenste periode en of je een standaard of een zendingen rappport wilt zien. Vervolgens klik je op Rapport genereren om het rapport te genereren.

Rapport exporteren

Wanneer het rapport gegenereerd is, kun je middels de oranje knop Genereer export bovenin je scherm kiezen of je een CSV of XLSX bestand wilt genereren.

Wanneer deze gegenereerd is, dit kan even duren, zie je op dezelfde plek de knop Download export om de export te downloaden.

Welke informatie kun je terugvinden in het fulfilmentklant rapport?

In het rapport vind je informatie over het aantal bestellingen, retouren, inkoopbestellingen, zendingen, verpakkingstypes en voorraad die zijn verwerkt voor de betreffende fulfilmentklant in de specifieke periode. Hierbij worden ook de tarieven getoond die voor de betreffende periode zijn ingesteld. Ook wordt hierbij de totaalprijs getoond.

Hoe pas je de tarieven voor fulfilment klanten aan?

Lees in deze handleiding meer over het aanpassen van fulfilment tarieven.

Vragen?

Nu weet je wat het Fulfilmentklant rapport is en hoe je dit gebruikt in GoedGepickt. Zijn er toch nog onduidelijkheden, heb je andere vragen of ideeën? Neem dan contact met ons op, wij helpen je graag!


Hoe vond je dit artikel?