Help, mijn verzendlabel en / of pakbon wordt op de verkeerde werkplek geprint

Updated by Tessa

In deze handleiding leggen we je uit wat je kunt doen wanneer je verzendlabels en / of pakbonnen op de verkeerde werkplek worden uitgeprint.

Help, mijn verzendlabel en / of pakbon wordt op de verkeerde werkplek geprint

Hieronder beschrijven we een aantal oorzaken en oplossingen wat ervoor kan zorgen dat je verzendlabel en / of pakbon op de verkeerde werkplek wordt geprint:

Je bent niet bij de juiste werkplek aangemeld

  • Oorzaak: Je bent niet bij de juiste werkplek aangemeld, waardoor de printopdrachten naar een andere printer worden gestuurd.
  • Oplossing: Druk rechts bovenin je scherm op je accountbol om te zien op welke werkplek je bent aangemeld. Door op de werkplek te klikken, kun je deze ook wijzigen.

Oude werkplek wordt vastgehouden vanwege cookies

  • Oorzaak: Cookies kunnen ervoor zorgen dat een oude werkplek wordt vastgehouden en hierdoor worden de prints naar deze werkplek gestuurd.
  • Oplossing: Verwijder je cookies.

Vragen?

Nu weet je wat je kunt doen wanneer je verzendlabels en / of pakbonnen op de verkeerde werkplek worden uitgeprint. Zijn er toch nog onduidelijkheden, heb je andere vragen of ideeën? Neem dan contact met ons op, wij helpen je graag!


Hoe vond je dit artikel?