Kunnen bestellingen geforceerd opnieuw worden opgehaald?

Updated 3 weeks ago by Stan Janssen

Jazeker! Bijvoorbeeld als er net om 18:02u een bestelling binnenkomt, die je nog even snel wilt meenemen voordat de pakketdienst deze bij je komt ophalen.

In GoedGepickt navigeer je naar Instellingen -> Webshops -> Kies de betreffende webshop en klik op Importeer bestellingen in het blok Bestellingen.

De bestellingen worden nu geïmporteerd.

Wens je dagelijks bestellingen te importeren op een extra aangegeven tijdstip?

Bijvoorbeeld elke dag om 18:05u, dan is er de mogelijkheid om één extra tijdstip toe te voegen waarop GoedGepickt een extra bestellingen synchronisatie uitvoert.

In GoedGepickt navigeer je naar Instellingen -> Webshops -> Kies de betreffende webshop en vul een tijd in, onder het tabje Bestellingen, naast "Extra bestelling synchronisatie op tijdstip":

Klik onderaan de pagina op Opslaan. Vanaf nu starten we op het aangegeven tijdstip een extra synchronisatie om je laatste bestellingen op te halen.

Veel verkoopplatformen hebben API rate limits; dit houdt in dat er een limiet in het aantal verzoeken naar de API van het verkoopplatform is. Op het moment dat er teveel verzoeken zijn naar een verkoopplatform, kan het zijn dat de bestelling synchronisatie niet direct kan worden uitgevoerd omdat het verkoopplatform GoedGepickt verzoekt om op een later moment de synchronisatie uit te voeren.

Vragen?

Zijn er toch nog onduidelijkheden, heb je andere vragen of ideeën? Neem dan contact met ons op, wij helpen je


Hoe vond je dit artikel?