'Verzenden via bol.com' inlever moment & uitgestelde leverdatum

Updated 1 week ago by Stan Janssen

In deze handleiding leggen we uit hoe bestellingen met een uitgestelde leverdatum worden verwerkt in GoedGepickt.

Bestellingen met een uitgestelde leverdatum

Op het moment dat een klant heeft gekozen voor een andere leverdatum (dat is op dit moment enkel mogelijk indien je Verzenden via bol.com gebruikt), plaatst GoedGepickt de bestelling automatisch in de In de wacht-lijst. De bestelling wordt automatisch naar 'Te picken' geplaatst zodra de inleverdatum bereikt is. Hiervoor houdt GoedGepickt de 'handover date time' aan, zoals bol.com aan geeft.

Bestellingen op maandag (met een leverdag van woensdag), worden pas dinsdag te picken gezet. Klopt dat?

Ja, dit klopt. Hier hebben wij navraag voor gedaan bij bol.com en het antwoord vanuit bol.com is:

Omdat PostNL bezorging niet kan waarmaken op dinsdag, worden klanten naar woensdag als bezorgdag gestuurd (en daarmee de bezorgpiek op dinsdag verkleind).

Het is dus geen probleem om pas op dinsdag de pakketten in te leveren bij het PostNL-punt.

Vragen?

Nu weet je hoe bestellingen met een uitgestelde leverdatum worden verwerkt in GoedGepickt. Zijn er toch nog onduidelijkheden, heb je andere vragen of ideeën? Neem dan contact met ons op, wij helpen je graag!


Hoe vond je dit artikel?