Afleveradres wijzigen bij een bestelling; zo doe je dat in GoedGepickt

Updated 3 weeks ago by Stan Janssen

In deze handleiding wordt uitgelegd hoe je een afleveradres wijzigt bij een bestelling.

Het komt weleens voor; een klant plaatst een bestelling en komt er ineens achter dat het afleveradres toch onjuist is. De klant belt op of stuurt een mail, met het verzoek om het adres aan te passen.

Als de bestelling eenmaal in GoedGepickt staat, dan dien je in GoedGepickt het (aflever)adres bij te werken.

Je doet dit door te navigeren in GoedGepickt naar de bestelling en dan bij de adresgegevens op het potlood te klikken.

Hier pas je de adresgegevens naar wens aan.

Klik onderaan de pagina op Opslaan.

Er wordt geen update vanuit het verkoopplatform gedaan als er een adreswijziging in de bestelling plaatsvindt. Ook wordt het aangepaste adres vanuit GoedGepickt niet in je verkoopplatform bijgewerkt.

Vragen?

Nu weet je hoe je hoe je een afleveradres wijzigt bij een bestelling in GoedGepickt. Zijn er toch nog onduidelijkheden, heb je andere vragen of ideeën? Neem dan contact met ons op, wij helpen je


Hoe vond je dit artikel?