Lightspeed eCom - Bestellingen met EffectConnect-vermelding niet importeren
In deze handleiding leggen we uit hoe je ervoor kunt zorgen dat bestellingen met EffectConnect vermelding in de interne notitie of klantnotitie niet worden geïmporteerd vanuit Lightspeed. Je kunt via EffectConnect bol bestellingen in Lightspeed importeren. Als je ook een aparte koppeling met jouw bol shop hebt in GoedGepickt, dan wil je niet dat deze bestellingen ook via jouw Lightspeed webshop in GoedGepickt worden geïmporteerd.
Hoe stel je dit in?
- Navigeer in GoedGepickt naar Instellingen.
- Kies voor Webshops.
- Selecteer jouw Lightspeed eCom webshop.
- Scroll naar de kop Koppeling webshop.
- Zet de instelling Bestellingen met EffectConnect-vermelding in interne notitie / klantopmerking niet importeren in GoedGepickt aan.

- Bestellingen met de EffectConnect vermelding worden nu niet meer geïmporteerd.
Vragen?
Nu weet je hoe je ervoor kunt zorgen dat bestellingen met EffectConnect vermelding in de interne notitie of klantnotitie niet worden geïmporteerd vanuit Lightspeed. Zijn er toch nog onduidelijkheden, heb je andere vragen of ideeën? Neem dan contact met ons op, wij helpen je graag!