Kan een fulfilmentklant een bestelling altijd aanpassen?
In deze handleiding leggen we uit tot op welk moment een fulfilmentklant een bestelling kan aanpassen. Omdat fulfilmentklanten doorgaans per bestelling of per product in een bestelling worden gefactureerd, is het voor hen niet mogelijk om bijvoorbeeld afgeronde bestellingen aan te passen.
Wanneer kan een fulfilmentklant een bestelling aanpassen?
De fulfilmentklant kan een bestelling aanpassen als de bestelling een van de volgende statussen heeft en geen verzonden producten bevat: concept, open, backorder, in de wacht, uitgesteld en aandacht vereist.
Wanneer kan een fulfilmentklant een bestelling niet meer aanpassen?
De fulfilmentklant kan een bestelling niet meer aanpassen wanneer de bestelling verzonden producten bevat, of een van de volgende statussen heeft: in verwerking, geannuleerd en afgerond.
Vragen?
Nu weet je tot op welk moment een fulfilmentklant een bestelling kan aanpassen. . Zijn er toch nog onduidelijkheden, heb je andere vragen of ideeën? Neem dan contact met ons op, wij helpen je graag!