Waarop zijn jullie pakketprijzen gebaseerd?
In deze handleiding leggen we uit waarop onze pakketprijzen gebaseerd zijn.
Tijd besparen
Wij baseren de GoedGepickt pakketprijzen op basis van het aantal bestellingen omdat dat een goede graadmeter is hoeveel tijd je bespaart met GoedGepickt. Door het gebruik van GoedGepickt kan je met hetzelfde aantal personen meer bestellingen verwerken dan voorheen. Bij pieken hoef je hierdoor minder snel op te schalen wat een hoop personeelskosten bespaart. Wanneer je toch op moet schalen met personeelsleden kunnen deze sneller aan de slag door de gebruiksvriendelijkheid van GoedGepickt wat een hoop tijd bespaart en zoals we weten, tijd is geld! GoedGepickt is nooit ziek of op vakantie; het weet precies waar de producten liggen als je het hebt ingeregeld.
Fouten voorkomen
Naast het besparen van personeelskosten en tijd, bespaar je ook verzend-/retour-/verwerkingskosten doordat je met het gebruik van GoedGepickt + barcodescanners de fouten binnen je magazijnprocessen minimaliseert. Een onjuist product opsturen kost al gauw 10 - 15 euro en daar bovenop komt nog de tijd van de klantenservice die het kost om alles te regelen. Door het gebruik van GoedGepickt bespaar je deze kosten. De tijd die je bespaart kun je besteden aan het optimaliseren van de webshop en/of marketing om daarmee meer bestellingen en zo omzet te genereren.
Functionaliteiten
De GoedGepickt pakketten zijn gebaseerd op "tot xxxx aantal bestellingen", waarbij je meer doet dan enkel de bestellingen beheren. Enkel de kosten van GoedGepickt wegstrepen tegen het aantal bestellingen is dus niet juist. Naast het gemakkelijk verwerken van bestellingen zijn er nog veel meer functionaliteiten waar je gebruik van kan maken. Zoals het maken van inkoopbestellingen, al dan niet op basis van backorders, het verkrijgen van inzicht door verschillende rapporten, werken met automatische acties en nog veel meer.
Limiet bereikt?
Je kan altijd door! We zullen je account niet bevriezen. Wij denken altijd graag mee met je mee en als je enkele bestellingen over je pakket heen zit, zullen wij niet direct jouw abonnement verhogen. Op het moment dat wij merken dat jouw bestellingen over het limiet heen gaan, zullen wij je in de meeste gevallen voor de volgende periode verhogen qua pakket. Denk je dat je pakket omlaag kan? Laat ons dit dan tijdig weten.
Vragen?
Nu weet je waarop de pakketprijzen gebaseerd zijn. Zijn er toch nog onduidelijkheden, heb je andere vragen of ideeën? Neem dan contact met ons op, wij helpen je graag!