Ik heb een nieuw product in GoedGepickt aangemaakt, waarom zie ik deze niet in mijn webshop(s)?

Updated by Marleen

In deze handleiding leggen we je uit als je een nieuw product in GoedGepickt hebt aangemaakt, maar deze niet in de webshop terug ziet.

Producten toevoegen

GoedGepickt stuurt geen productinformatie naar verkoopplatformen. GoedGepickt is een voorraadsysteem en geen PIM systeem.

Met GoedGepickt zorg je ervoor dat je centraal al je voorraad kan managen, bestellingen kan verwerken, inzicht hebt in inkopen en het vergemakkelijken van je pick- en packproces. Daar zijn we goed in en daar helpen wij je graag mee!

Een PIM systeem is een hele andere tak van sport, en kan prima naast een voorraadsysteem worden gebruikt, zij houden zich immers bezig met productinformatie en niet met voorraden/bestellingen verwerken.

Waarom kunnen er dan wel producten aangemaakt worden in GoedGepickt?

Er kunnen producten zijn welke je niet in je webshop verkoopt, zoals een los onderdeel van een samengesteld product. Maar je kan ook producten aanmaken welke je bijvoorbeeld aanbiedt als gratis (bij een bestelling met een besteding van een bepaald bedrag) waarvan je wel de voorraad bij wilt houden. Vervolgens kan je deze producten toevoegen aan een bestelling door automatisch acties, zodat pick- en packmedewerkers niet meer zelf na hoeven te denken of ze een gratis product of flyer toe moeten voegen.

Vragen?

Nu weet je waarom je de producten niet in je webshop terug ziet komen. Zijn er toch nog onduidelijkheden, heb je andere vragen of ideeën? Neem dan contact met ons op, wij helpen je graag!


Hoe vond je dit artikel?