Fulfilment notitie in bestelling

Updated by Tessa

In deze handleiding leggen we uit wat heen fulfilment notitie in een bestelling is en hoe je dit gebruikt in GoedGepickt.

Wat is een fulfilment notitie?

Een fulfilment notitie is een notitie welke de fulfilmentklant kan plaatsen bij een bestelling. Deze notitie is bedoeld voor de fulfilmentaanbieder en wordt dus ook niet getoond op bijvoorbeeld de pakbonnen.

De notitie is zichtbaar in de bestelling in het fulfilmentportaal en in de bestelling in het GoedGepickt account van de fulfilment aanbieder.

Hoe plaats ik een fulfilment notitie vanuit het GoedGepickt account?

Ga in het GoedGepickt naar de betreffende bestelling waar je een notitie wilt plaatsen. Vervolgens klik je op het potloodje bij Verzendgegevens.

Scroll omlaag en vul de notitie in bij het veld Fulfilment notitie.

Je kunt hier ook de notitie welke de fulfilmentklant heeft geplaatst aanpassen of aanvullen.

Hoe plaats ik een fulfilment notitie vanuit het fulfilmentportaal?

Je kunt een fulfilment notitie plaatsen in het fulfilmentportaal bij het aanmaken of bewerken van een bestelling. Bij de Algemene gegevens zie je aan de rechterkant van je scherm het veld Fulfilment notitie. Vul hier de gewenste notitie in en sla de bestelling op.

Je kunt hier ook de notitie welke de fulfilmentaanbieder heeft geplaatst aanpassen of aanvullen.

Waar is de notitie zichtbaar?

In het fulfilmentportaal is de notitie zichtbaar in de bestelling onder het bestelnummer.

In het GoedGepickt account van de fulfilmentaanbieder is de notitie zichtbaar onder de adresgegevens van de bestelling.

Vragen?

Nu weet je wat een fulfilment notitie is en hoe je dit gebruikt in GoedGepickt. Zijn er toch nog onduidelijkheden, heb je andere vragen of ideeën? Neem dan contact met ons op, wij helpen je graag!


Hoe vond je dit artikel?