Hoe kan ik een storing melden?

Updated 2 days ago by Marleen

In deze handleiding lees je hoe je het beste een storing (ook buiten kantoortijden) of een probleem kan melden.

Bereikbaarheid support

Telefonisch

Van maandag t/m vrijdag zijn wij telefonisch bereikbaar van: 8.30 – 12.00 en 13.00 – 17.00.

E-mail

Je kan ons altijd een e-mail sturen, wij streven ernaar deze binnen 1 werkdag te beantwoorden.

Helppagina

Via onze helppagina help.goedgepickt.nl is veel informatie te vinden over de verschillende functionaliteiten in GoedGepickt. Via de zoekbalk bovenin kan je gemakkelijk zoeken op een onderwerp en alle relevante handleidingen raadplegen.

Bereikbaarheid buiten kantoortijden

Storing melden

Stuur ons een e-mail met 'Storing: <vul onderwerp in>' in het onderwerp wanneer een van de volgende problemen zich voordoen;

  • Het moment waarop je account.goedgepickt.nl niet kan bereiken en je dit ook al in een andere browser & internetverbinding hebt geprobeerd;
  • Het niet mogelijk is om in te loggen op je account anders dan dat je inloggegevens niet kloppen en je dit ook al in een andere browser hebt geprobeerd;
  • Wanneer er geen nieuwe bestellingen binnenkomen en je de webshopinstellingen hebt gecontroleerd (op verbonden status) en hebt gecontroleerd of er een storing is bij het betreffende platform waarmee je werkt; 
  • Wanneer er geen zendingen aangemaakt kunnen worden en je de verzendprovider instellingen hebt gecontroleerd en hebt gecontroleerd of er een storing is bij het betreffende platform waarmee je werkt. 
Check deze handleiding voor links naar storingspagina's van de koppelingen.

Probleem melden

Merk je dat er iets anders dan bovenstaande is dat niet vlekkeloos werkt? Dan vinden wij dat uiteraard heel vervelend en horen we het graag zodat we dit zo snel mogelijk, tijdens kantoortijden, op kunnen lossen. Hierbij ontvangen we dan graag altijd zoveel mogelijk informatie zoals (waar mogelijk);

  • Accountnaam
  • Naam webshop
  • (Naam fulfilmentklant)
  • Gegevens van item waar het over gaat
    • bestelnummer
    • productcode
    • nummer batchpicklijst
    • etc.
  • Instellingen/filters die zijn gebruikt 
  • Screenshot van bestellingen/producten/instelling/etc buiten GoedGepickt
  • Screenshot uit GoedGepickt en/of toegang tot het GoedGepickt account (Toegang geven aan GoedGepickt support)
  • Aangeven wat je zelf al hebt gedaan om het probleem proberen te verhelpen. 
  • Mocht je daarnaast een idee hebben wat het probleem zou kunnen zijn dan horen wij dit natuurlijk ook graag, dit kan ons helpen bij het versneld uitzoeken en eventueel oplossen van het probleem. 

Wanneer de informatie zo volledig mogelijk is kunnen wij zo snel mogelijk aan de slag met het vinden en eventueel oplossen van de oorzaak. Wij zeggen bewust eventueel oplossen van het probleem. Wellicht hebben wij een aanpassing gedaan waardoor een functionaliteit anders werkt dan je gewend bent en/of verwacht, staat er een instelling niet goed die over het hoofd is gezien of vinden we een andere oorzaak. 

Vragen?

Nu weet je hoe en wanneer je met ons in contact kan komen om een storing of probleem te melden. Zijn er toch nog onduidelijkheden, heb je andere vragen of ideeën? Neem dan contact met ons op, wij helpen je graag!


Hoe vond je dit artikel?