Retour opnieuw synchroniseren

Updated by Tessa

In deze handleiding leggen we uit hoe je een retour opnieuw kunt synchroniseren.

Retour opnieuw synchroniseren

Om een retour opnieuw te synchroniseren volg je de volgende stappen:

  1. Ga in GoedGepickt naar het retour welke je opnieuw wilt synchroniseren.
  2. Klik op de pijltjes bij de kop Retour informatie:
  1. Wanneer je hier hebt gedrukt ga je automatisch terug naar de retour overzicht pagina. De informatie met betrekking tot het retour wordt intussen opnieuw opgehaald en je zult het retour in deze lijst weer terugvinden.
Het is alleen mogelijk een retour opnieuw te synchroniseren wanneer het een extern aangemeld retour is en er nog geen ontvangst hebt geregistreerd voor de retour.

Vragen?

Nu weet je hoe je een retour opnieuw kunt synchroniseren. Zijn er toch nog onduidelijkheden, heb je andere vragen of ideeën? Neem dan contact met ons op, wij helpen je graag!


Hoe vond je dit artikel?