Hoe kan ik een verkoopbestelling opnieuw synchroniseren?

Updated by Stan

In deze handleiding leggen we uit hoe je een verkoopbestelling opnieuw kan synchroniseren in GoedGepickt.

Heb je een verkoopbestelling in GoedGepickt staan, die mogelijk niet correct is? Dan is het mogelijk om deze bestelling opnieuw op te halen uit je webshop (m.u.v. van custom API-koppelingen). Dit doe je door de onderstaande stappen uit te voeren.

Aan de slag

Navigeer in GoedGepickt naar de verkoopbestelling via Bestellingen -> Zoek de betreffende bestelling en klik deze aan. Je ziet hier een overzicht met allerlei data van de bestelling. In het blok, rechts in beeld, bij Bestelgegevens, zie je een icoon met 2 pijlen staan:

Door op deze knop te klikken, wordt de verkoopbestelling opnieuw opgehaald en indien deze valide is, wordt de oude bestelling verwijderd & de nieuwe opgeslagen. Let op; de bestelling geschiedenis wordt dan ook permanent verwijderd. Binnen enkele ogenblikken kan je de bestelling wederom opzoeken in het bestelling overzicht.

Let op; het is niet de bedoeling dat je deze knop structureel gaat gebruiken. Dit is om een incident op te lossen. Heb je de knop vaker nodig? Neem dan éérst contact op met onze support-afdeling, zodat we mogelijk een structurele aanpassing kunnen onderzoeken.

Op het moment dat je een bestelling opnieuw synchroniseert kan ons support-team niets meer voor je onderzoeken. Dit komt omdat de bestelling (incl. geschiedenis) permanent wordt verwijderd.

Vragen?

Nu weet je hoe je een verkoopbestelling opnieuw kan synchroniseren. Zijn er toch nog onduidelijkheden, heb je andere vragen of ideeën? Neem dan contact met ons op, wij helpen je graag!


Hoe vond je dit artikel?