Ervaar je problemen met de mobiele GoedGepickt-app?
In deze handleiding leggen we uit wat je kunt doen wanneer je problemen met de mobiele GoedGepickt-app ervaart.
Werkt de app niet zoals je verwacht?
Ervaar je problemen met de mobiele GoedGepickt-app? Volg dan onderstaande stappen om het probleem mogelijk zelf op te lossen:
- Controleer de internetverbinding: Zorg dat je toestel verbonden is met internet. Open bijvoorbeeld een willekeurige website om dit te testen. Herstel de verbinding indien nodig.
- Herstart de app: Sluit de GoedGepickt-app volledig af (geforceerd) en start deze daarna opnieuw.
- Log opnieuw in: Ben je ingelogd? Log dan uit en vervolgens weer in.
- Installeer de app opnieuw: Verwijder de app van je toestel en installeer de nieuwste versie via de Apple App Store of Google Play Store.
Structurele problemen? Blijf je problemen ervaren? Neem dan contact met ons op. We helpen je graag verder en zoeken samen naar een oplossing. Het hoort niet standaard te zijn dat je dagelijks opnieuw dient in te loggen, de app moet herstarten of opnieuw moet installeren.
Vragen?
Nu weet je wat je kunt doen wanneer je problemen met de mobiele GoedGepickt-app ervaart. Zijn er toch nog onduidelijkheden, heb je andere vragen of ideeën? Neem dan contact met ons op, wij helpen je graag!