Ik heb de voorraad in mijn webshop aangepast. Waarom wordt deze niet bijgewerkt in GoedGepickt?

Updated 3 months ago by Marleen Triebel

In deze handleiding leggen we uit waarom voorraad, als je deze in je webshop hebt aangepast, niet wordt bijgewerkt in GoedGepickt.

Wie past de voorraad aan?

GoedGepickt is leidend qua voorraad. Als je de voorraad wilt wijzigen, dan dien je dit te doen in GoedGepickt. Mocht je de voorraad in de webshop wijzigen, dan wordt dit automatisch overschreven door GoedGepickt als er een mutatie plaatsvindt in GoedGepickt. Bijvoorbeeld door een nieuwe bestelling, nieuwe voorraad, etc.

GoedGepickt is leidend in de voorraad. Wijzigingen die je aan de voorraad doet in de webshop worden overschreven door GoedGepickt bij een mutatie.

Vragen?

Nu weet je waarom de voorraad niet wordt bijgewerkt in GoedGepickt. Zijn er toch nog onduidelijkheden, heb je andere vragen of ideeën? Neem dan contact met ons op, wij helpen je graag!


Hoe vond je dit artikel?