GoedGepickt medewerker toegang geven tot jouw account

Updated by Stan

In deze handleiding leggen we uit hoe je een support medewerker van GoedGepickt toestemming kunt geven om toegang te krijgen tot jouw GoedGepickt omgeving. Je geeft deze toegang wanneer je hulp nodig hebt met het oplossen van problemen in je account of hulp bij het instellen.

Op het moment dat je een medewerker van GoedGepickt toestemming geeft, dien je er van bewust te zijn dat er inzicht is in de adresgegevens van jouw klanten (privacy gevoelige data). Uiteraard mag je er op vertrouwen dat de GoedGepickt medewerkers hier zeer zorgvuldig mee om gaan.

Zo geef je een GoedGepickt medewerker toestemming tot jouw account

Hieronder nemen we je stap-voor-stap mee om een GoedGepickt medewerker toestemming te geven tot jouw account.

Let op: Enkel een gebruiker met de rol teamleader & owner kunnen onderstaande acties uitvoeren.
  1. Navigeer in GoedGepickt naar Instellingen -> Bedrijfsinstellingen.
  2. Scroll helemaal naar beneden tot het blok 'GoedGepickt medewerkers login toestemming'. Zie hieronder:
  1. Selecteer hier de duur van de toestemming. Binnen dit tijdvak heeft een GoedGepickt medewerker toestemming om in te loggen in jouw account. Je bent vrij om te bepalen hoe lang je de toegang verleent. Wees er van bewust dat niet elke vraag direct binnen 1 dag opgelost kan zijn; stel het daarom niet te krap in. Indien een medewerker meer onderzoek dient te doen & de toestemming is verlopen kan er niet verder gegaan worden met het onderzoek totdat er weer toestemming is gegeven.
  2. Klik onderaan de pagina op Opslaan. De GoedGepickt medewerker kan vanaf dat moment direct inloggen in jouw account.
  3. Is (bijv.) het onderzoek afgelopen en wil je de toegang intrekken? Klik dan op de knop Intrekken.

Extra informatie

  • Standaard kunnen support medewerkers niet inloggen in jouw bedrijfsaccount. Je dient dit ten alle tijden zelf aan te geven.
  • Er is door medewerkers van GoedGepickt wel inzicht in abonnementen, statistieken (aantal producten, aantal bestellingen, aantal webshops, aantal verzendproviders & ook gebruikers), webshops en logboeken. Tevens kunnen er, zonder dat GoedGepickt medewerkers in je account inloggen, diverse synchronisaties uitgevoerd worden.
  • Elke login door een supportmedewerker wordt geregistreerd in onze logboeken.
  • In geval van nood kan het zijn dat er een GoedGepickt medewerker met de juiste bevoegdheden inlogt op jouw bedrijfsaccount. De login actie wordt direct & geautomatiseerd gedeeld met het hele team + er dient een login-reden opgegeven te worden. Dit wordt ten alle tijden gelogd en enkel gebruikt in noodsituaties.

Vragen?

Nu weet je hoe je een GoedGepickt medewerker toegang kan geven tot je account. Zijn er toch nog onduidelijkheden, heb je andere vragen of ideeën? Neem dan contact met ons op, wij helpen je graag!


Hoe vond je dit artikel?