Hoe wijzig je de verzendvoorkeur en/of het servicepunt in een bestelling?
In deze handleiding leggen we uit hoe je de verzendvoorkeur en / of het pick-up point in een bestelling in GoedGepickt wijzigt. Het kan nodig zijn om in een bestelling van servicepunt te wijzigen of deze in zijn geheel als ontvangstadres weg te halen. Wellicht heeft de consument bij het online bestellen bijvoorbeeld een verkeerde keuze gemaakt. In GoedGepickt kun je dit, ook na binnenkomst van de bestelling, nog wijzigen.
Hoe wijzig je het servicepunt of verzendvoorkeur bij een bestelling?
Om te wijzigen bij welk servicepunt de bestelling wordt geleverd, ga je naar de betreffende bestelling in GoedGepickt. In de bestelling druk je op het potloodje naast Verzendgegevens om naar de bewerkpagina van de adresgegevens te gaan.
Onderaan de verzendgegevens kun je een ander servicepunt kiezen, eventueel ook van een andere verzendprovider:
Hier kies je de gewenste verzendmethode en het servicepunt. Sla de wijziging op om de aanpassing door te voeren.
Vragen?
Nu weet je hoe je de verzendvoorkeur en / of het pick-up point in een bestelling in GoedGepickt wijzigt. Zijn er toch nog onduidelijkheden, heb je andere vragen of ideeën? Neem dan contact met ons op, wij helpen je graag!