Notificatie voor fulfilmentklanten bij product onder voorraaddrempel

Updated by Tessa

In deze handleiding leggen we uit hoe je ervoor kunt zorgen dat jouw fulfilmentklanten een notificatie ontvangen wanneer een van hun producten onder de voorraaddrempel komt.

Waar kun je deze notificatie terugvinden?

De notificaties zijn terug te vinden in het fulfilmentportaal bij de systeemberichten. De systeemberichten kun je aan de rechter bovenzijde van je scherm vinden onder het belletje.

Alle systeemberichten worden daarnaast per e-mail verzonden aan het hoofd emailadres van de fulfilmentklant.

Aan de slag!

Stap 0 - Zorg ervoor dat de producten de gewenste voorraaddrempel hebben ingesteld. Dit kun je zelf doen door het per product in te stellen of in bulk via een Excel producten import.

Ook is het mogelijk dat jouw fulfilmentklant dit zelf in het fulfilment portaal instelt.

Stap 1 - Ga in je GoedGepickt account naar Instellingen > Bedrijfsinstellingen > ga naar de kop Voorraad instellingen > stel de instelling Ontvang een notificatie indien producten onder de voorraaddrempel komen naar wens in.

Stap 2 - Navigeer vervolgens naar Fulfilment klanten > kies de fulfilment klant voor wie je de notificatie in wilt stellen > klik bovenin het scherm op Bewerken > zet de instelling Stuur een notificatie indien producten onder de voorraaddrempel komen aan.

Wanneer je dit hebt aangezet, worden de notificaties van producten die vanaf dat moment onder de voorraaddrempel komen naar het hoofd e-mailadres van de fulfilmentklant verstuurd.

Vragen?

Nu weet je hoe je ervoor kunt zorgen dat jouw fulfilmentklanten een notificatie ontvangen wanneer een van hun producten onder de voorraaddrempel komt. Zijn er toch nog onduidelijkheden, heb je andere vragen of ideeën? Neem dan contact met ons op, wij helpen je graag!


Hoe vond je dit artikel?