Waarom worden instellingen van andere partijen niet overgenomen in GoedGepickt?

Updated 4 weeks ago by Tessa van den Heuvel

In deze handleiding leggen we uit waarom instellingen die je instelt bij andere partijen, zoals bijvoorbeeld verzendpartijen, niet worden overgenomen in GoedGepickt.

Instellingen van andere partijen

Wanneer je iets instelt bij een andere partij welke gekoppeld is aan GoedGepickt, dan wordt dit niet automatisch overgenomen in GoedGepickt. Wil je bijvoorbeeld dat bepaalde zendingen worden verzonden met een verzekering en je stelt dit in bij je verzendpartij, dan wordt dit niet automatisch door GoedGepickt overgenomen. Dit komt omdat GoedGepickt instellingen van andere partijen niet overneemt.

Wat kan ik wel doen?

Zorg ervoor dat je ook in GoedGepickt alles instelt zoals jij het graag wilt. Mocht het zo zijn dat er geen standaard instelling in GoedGepickt van bestaat, dan kun je jouw wensen wellicht toch laten uitvoeren door middel van een automatische actie. Meer informatie over automatische acties vind je in de volgende handleidingen: Handleiding wat zijn automatische acties? en Handleiding een automatische actie aanmaken

Vragen?

Nu weet je waarom instellingen die je instelt bij andere partijen niet worden overgenomen in GoedGepickt. Zijn er toch nog onduidelijkheden, heb je andere vragen of ideeën? Neem dan contact met ons op, wij helpen je graag!


Hoe vond je dit artikel?