14 dagen gratis proefperiode
Na het aanmelden krijg je volledige toegang tot de GoedGepickt omgeving. Je kan in 14 dagen alles proberen wat je maar wilt! Tevens kan je ook telefonisch of per mail contact met ons opnemen, zodat we al jouw vragen kunnen beantwoorden.
Is de proefperiode anders dan het 'echte' systeem?
Nee, er is geen verschil tussen de gratis proefversie of de betaalde omgeving. Alle functionaliteiten en koppelingen zijn beschikbaar net zoals de ondersteuning van onze support, zowel via deze helppagina, telefonisch en per mail. Wanneer je van het gratis proefaccount over gaat naar het betaalde account zal dit ook dezelfde omgeving blijven. Je kan de eerste 14 dagen dus gebruiken om onze software te testen met demo data maar ook om alles in te richten en koppelen.
Moet ik al ergens betaalgegevens invullen?
Je hoeft voor de proefperiode geen betaalgegevens in te vullen. Op het moment dat de proefperiode voorbij is, zal hier om worden gevraagd. Onderaan de pagina staat een rode melding met daarbij de optie om direct een abonnement te starten. Hier hoeven pas voor het eerst betaalgegevens ingevuld te worden.
Er hoeft dus geen nieuw account aangemaakt te worden. Nadat de eerste iDEAL betaling is voldaan wordt het huidige account voortgezet. Hiervoor hoeft dus geen nieuw account aangemaakt te worden; je werkt gewoon door met de gegevens die je hebt ingesteld.
Persoonlijke online demo aanvragen?
Wil je de ins en outs weten van GoedGepickt? Dan kan je je aanmelden voor een vrijblijvende online demo. Tijdens deze demo laat een GoedGepickt medewerker je zien hoe GoedGepickt het beste toegepast kan worden. Via de website van GoedGepickt kan je gemakkelijk een vrijblijvende demo inplannen.
Vragen?
Nu weet je dat je kan starten met een 14 dagen gratis proefperiode en dit hetzelfde account is als het betaalde account. Zijn er toch nog onduidelijkheden, heb je andere vragen of ideeën? Neem dan contact met ons op, wij helpen je graag!