DHL Parcel: veelvoorkomende foutmeldingen

Updated 2 months ago by Tessa van den Heuvel

Krijg je wel eens een foutmelding (rode blok) na het aanmaken van een zending en weet je niet wat te doen? Hieronder leggen we de meest voorkomende foutmeldingen uit.

Veelvoorkomende foutmeldingen

Foutmelding: "Error executing API call: Could not find matching capabilities"

  • Oorzaak:
    • De gekozen verzendmethode en/of opties zijn in de geselecteerde combinatie niet mogelijk; controleer of je eventueel overlappende verzendopties hebt gekozen.
      OF
    • De gekozen verzendmethode en/of opties zijn niet mogelijk voor het ingevulde verzendadres; controleer het verzendadres en de gekozen verzendmethode / opties.
  • Oplossing: Controleer of je overlappende verzendopties hebt gekozen. Controleer het verzendadres en de gekozen verzendmethode / opties.

Afhankelijk van je DHL Parcel contract kan je de foutmelding krijgen.

Vragen?

Zie je een foutmelding? Maak dan een screenshot en mail naar info@goedgepickt.nl. Dan zoeken wij het voor je uit en voegen het toe aan deze pagina.


Hoe vond je dit artikel?