Updaten geannuleerde bestelling in GoedGepickt naar platform

Updated 2 days ago by Tessa

Op deze pagina leggen we meer uit over functie updaten geannuleerde bestelling in GoedGepickt naar platform waarvan je de mogelijkheden per platform terug kan vinden in de functionaliteitenlijst.

Beschrijving functionaliteit

Op het moment dat je een bestelling annuleert in GoedGepickt, dan kan GoedGepickt dit updaten richting jouw verkoopplatform indien dit wordt ondersteunt. Op deze manier hoef je niet op 2 verschillende plekken dezelfde handeling uit te voeren.

Meer informatie over het annuleren van bestellingen in GoedGepickt vind je in deze handleiding.

Ondersteuning functionaliteit

Bekijk voor een specifiek overzicht van de ondersteuning in de functionaliteitenlijst.

✅ = wordt ondersteund

❌ = wordt niet ondersteund

Vragen?

Nu weet je meer over de functionaliteit updaten geannuleerde bestelling in GoedGepickt naar platform die beschreven staat in de functionaliteitenlijst met betrekking tot de verschillende koppelingen in GoedGepickt. Zijn er toch nog onduidelijkheden, heb je andere ervaringen, vragen of ideeën? Neem dan contact met ons op, wij helpen je graag!


Hoe vond je dit artikel?