Hoe vaak worden producten gesynchroniseerd met GoedGepickt?

Updated by Stan

In deze handleiding leggen we uit hoe vaak producten worden gesynchroniseerd met GoedGepickt.

Tijdens de nachtelijke voorraadcontrole

GoedGepickt controleert ’s nachts of de voorraad van het verkoopplatform overeenkomt met de waarde zoals deze in GoedGepickt staat. Indien we tijdens dit proces een product tegenkomen die we niet kennen binnen GoedGepickt, dan importeren we deze automatisch GoedGepickt.

Let op: Indien de instelling (per webshop) "Voorraad in webshop bijwerken" op "Nee" staat ingesteld, wordt deze taak nooit gestart & worden producten ook niet automatisch geïmporteerd.

Indien een (onbekend) product besteld is vermeld een verkoopbestelling

Stel, je maakt een product aan in GoedGepickt om 10:00u in de ochtend, om 10:15u wordt er een bestelling geplaatst met dit product, dan importeren we het product ook automatisch indien we een product niet gevonden hebben in GoedGepickt.

Handmatig producten importeren

Je kan ook in GoedGepickt via Instellingen -> Webshops -> Op de betreffende webshop klikken en dan op Producten importeren klikken. Het is niet noodzakelijk om voor nieuwe producten vinkjes te zetten bij de waarden. Enkel nieuwe producten worden dan geïmporteerd.

Wil je juist productgegevens updaten van producten welke al in GoedGepickt actief zijn, dan kan je de vinkjes gebruiken om aan te geven welke velden je wilt bijwerken. Hiermee overschrijf je de productgegevens die op dit moment in GoedGepickt staan.

Vragen?

Nu weet je hoe vaak producten worden gesynchroniseerd met GoedGepickt. Zijn er toch nog onduidelijkheden, heb je andere vragen of ideeën? Neem dan contact met ons op, wij helpen je graag!


Hoe vond je dit artikel?