Hoe koppel ik een verkoopplatform?
In deze handleiding leggen we uit hoe je kan zien of een verkoopplatform is gekoppeld in het webshop overzicht en hoe je een verkoopplatform koppelt aan het GoedGepickt account.
Webshop overzicht
Navigeer via het menu naar Instellingen en klik op het blok webshops. Hier zie je het webshop overzicht. Heb je al gekoppelde verkoopplatformen? Dan zie je hier een overzicht van de bestaande koppelingen. Aan de kleur van het bolletje bij actief kan je zien of de koppeling in- of uitgeschakeld is.
Verkoopplatform toevoegen
Om je eerste of een nieuw verkoopplatform te koppelen klik je op de oranje knop Koppel webshop, rechts in het scherm. Op de volgende pagina staan de verschillende verkoopplatformen welke te koppelen zijn met GoedGepickt. Via deze pagina vind je meer informatie per verkoopplatform, zoals welke gegevens je nodig hebt, om de koppeling te maken.
Als je jouw verkoopplatform hebt gekozen, klik je op volgende. Hier dien je de gevraagde gegevens in te vullen en kan je instellingen aanpassen. In de volgende stap kan je jouw platform details invullen zoals adresgegevens en een bedrijfslogo. Vervolgens kan je, mits jouw verkoopplatform dit ondersteund, de productattributen instellen. Daarna kan je diverse voorkeursinstellingen bepalen.
In de laatste stap heb je nog een controle van alle ingevoerde gegevens, is alles correct dan kan je het verkoopplatform toevoegen en rond je jouw koppeling af!
Vragen?
Nu weet je hoe je een verkoopplatform koppelt aan GoedGepickt. Zijn er toch nog onduidelijkheden, heb je andere vragen of ideeën? Neem dan contact met ons op, wij helpen je graag!