Hoe koppel ik een verkoopplatform?
In deze handleiding leggen we uit hoe je kan zien of een verkoopplatform is gekoppeld in het webshop overzicht en hoe je een verkoopplatform koppelt aan het GoedGepickt account.
Webshop overzicht
Navigeer via het menu naar Instellingen en klik op het blok webshops. Hier zie je het webshop overzicht. Heb je al gekoppelde verkoopplatformen? Dan zie je hier een overzicht van verschillende bestaande verkoopplatformen. Aan de bolletjes Actief en Verbonden kan je zien of de koppeling wel of niet werkt.
- Staat er een rood bolletje bij actief dan kan je deze zelf activeren door een verkoopplatform te bewerken.
- Staat er een rood bolletje onder Verbonden dan is er iets veranderd in je koppeling gegevens en dien je deze opnieuw in te voeren óf is er een storing bij de verkooppartij. Controleer eventueel op storingen bij je verkooppartner.

Verkoopplatform toevoegen
Om je eerste of een nieuw verkoopplatform te koppelen klik je op de oranje knop Koppel webshop, rechts in het scherm. Op de volgende pagina staan de verschillende verkoopplatformen welke te koppelen zijn met GoedGepickt. Via deze pagina vind je meer informatie per verkoopplatform, zoals welke gegevens je nodig hebt, om de koppeling te maken.

Als je jouw verkoopplatform hebt gekozen, klik je op volgende. Hier dien je de gevraagde gegevens in te vullen en kan je instellingen aanpassen. Daarna kom je op een pagina waar je jouw platform details invult zoals adresgegevens en je logo. Vervolgens kom je op een pagina om de productattributen in te stellen. Op de volgende pagina kan je diverse voorkeursinstellingen bepalen.
Op de laatste pagina heb je nog een controle van alle ingevoerde gegevens, is alles correct dan kan je het verkoopplatform toevoegen en rond je jouw koppeling af!
Vragen?
Nu weet je hoe je een verkoopplatform koppelt aan GoedGepickt. Zijn er toch nog onduidelijkheden, heb je andere vragen of ideeën? Neem dan contact met ons op, wij helpen je graag!