Ik heb producten aan mijn bestelling in het verkoopplatform toegevoegd, wordt deze bestelling in GoedGepickt bijgewerkt?

Updated 2 months ago by Marleen

Nee, wanneer je een aanpassing doet aan een bestelling in het verkoopplatform wordt deze niet automatisch bijgewerkt in GoedGepickt.

Oplossingen

Een gemakkelijke oplossing is om voor de extra producten een nieuwe bestelling in het verkoopplatform aan te maken.

Het is ook mogelijk om de producten toe te voegen in de bestelling in het verkoopplatform en de bestelling aan te passen in GoedGepickt. Let op dat je dit op dezelfde dag doet zodat er geen voorraadupdates worden gedaan die niet juist zijn.

Daarnaast is het ook mogelijk om een bestelling te hersynchroniseren, dit is niet altijd de meest ideale oplossing. Omdat de bestelling volledig als nieuw wordt binnen gehaald, geschiedenis en andere handelingen worden allemaal verwijderd. Ook komt hierdoor voorraad 'vrij' waardoor een andere bestelling uit backorder kan komen en dat weer handmatig opgelost dient te worden. 

Uitzonderingen

- De bestellingstatus wordt wel, afhankelijk van het verkoopplatform, bijgewerkt. Zie functionaliteitenlijst.

- Bol.com geannuleerde bestellingen; Wanneer een bestelling in bol.com wordt geannuleerd wordt dit ook bijgewerkt in GoedGepickt + het(de) product(en) wordt verwijderd uit de bestelling.

Vragen?

Nu weet je dat producten die je handmatig toevoegt aan een bestaande bestelling in het verkoopplatform niet autoamtisch in de bestelling in GoedGepickt worden toegevoegd. Zijn er toch nog onduidelijkheden, heb je andere vragen of ideeën? Neem dan contact met ons op, wij helpen je graag!


Hoe vond je dit artikel?