Gebruiker ziet niet alle bestellingen, terwijl een andere gebruiker wel alles ziet

Updated 1 month ago by Tessa van den Heuvel

In deze handleiding leggen we uit wat je kunt doen wanneer een gebruiker niet alle bestellingen ziet, terwijl een andere gebruiker binnen dezelfde organisatie wel alles ziet.

De oorzaak hiervan kan zijn dat de gebruiker geen toegang heeft tot de betreffende webshop(s). Hieronder lichten we toe hoe je kan zorgen dat de gebruiker wel alle bestellingen kan zien.

Aan de slag!

Ga in het blauwe menu naar Instellingen --> Gebruikers. Je komt dan in het Gebruikers overzicht. Klik daar op de gewenste gebruiker:

Je komt dan bij de gegevens van de gebruiker. In het onderste kopje staat 'Webshops'. Hier kan je aanvinken tot welke webshop(s) de gebruiker toegang mag hebben:

Tot slot, vergeet niet op Opslaan te klikken. Na het vernieuwen van de pagina heeft de gebruiker toegang tot de bestellingen van de webshops welke zijn aangevinkt.

Vragen?

Nu weet je wat de oorzaak kan zijn wanneer een gebruiker niet alle bestellingen kan zien in GoedGepickt. Zijn er toch nog onduidelijkheden, heb je andere vragen of ideeën? Neem dan contact met ons op, wij helpen je graag!


Hoe vond je dit artikel?